Algarvė skatina verslo ir žygių turizmą užsienyje

Algarvė skatina verslo ir žygių turizmą užsienyje © Pexels 2025-11-03 14:19

Algarvės turizmo asociacija (ATA) lapkričio mėnesį pasitinka su įtempta nacionalinių ir tarptautinių renginių programa, kuria siekiama reklamuoti regioną pagrindinėse rinkose. Nuo Londono iki Dubajaus Algarvė mėnesį truksiančioje kampanijoje demonstruos savo universalumą – nuo ​​verslo turizmo iki žygių festivalių, siekdama sustiprinti savo, kaip ištisus metus veikiančios turizmo krypties, įvaizdį.

„Nors metų pabaiga sparčiai artėja, Algarvės tarptautinė reklama tęsiasi sparčiai, įgyvendindama daugybę iniciatyvų, kurios stiprina regiono pozicijas pagrindinėse Europos rinkose. Lapkritį dauguma iniciatyvų bus skirtos pramonės specialistams ir tarptautinei spaudai, įskaitant tokias pagrindines prekybos muges kaip WTM ir IBTM, taip pat renginius, kurie, be kelionės tikslo reklamos, leidžia mums sekti tendencijas, gilinti žinias ir stiprinti partnerystes“, – teigė ATA prezidentas Andre Gomesas.

Pasak regiono turizmo vadovo, lapkričio mėnesį reklamos pastangos bus sutelktos į du pagrindinius produktus: verslo turizmą ir žygius pėsčiomis.

„Stiprindamas ryšius su pramonės specialistais ir sprendimus priimančiais asmenimis, taip pat bendraudamas su būsimais regiono poilsiautojais, Algarvė siekia dar labiau įsitvirtinti kaip universali, autentiška ir konkurencinga kelionių kryptis, galinti pasiūlyti įsimintinų įspūdžių visuose segmentuose“, – pridūrė A.Gomesas.

Sekite naujienas Facebooke Pažymėk savo vietovę

Komentarai (0)

Norėdami komentuoti turite prisijungti.
Naujausios naujienos