C.Ronaldo pagerino naują rekordą

Vertinant pagal reputaciją, populiarumą, žinomumą ir žiniasklaidos potencialą, Cristiano Ronaldo yra vertingiausias atletas pasaulyje ir istorijoje, jo prekės ženklas dabar yra vertas 850 mln. eurų.
Ši vertė, kurią apskaičiavo Portugalijos rinkodaros administravimo institutas (IPAM), gaunama iš pajamų (atlyginimų ir rėmimo / įvaizdžio teisių), iš žiniasklaidos (įterpimų ir nuorodų į CR7 televizijoje, laikraščiuose, radijuje ir internetinėje žiniasklaidoje), socialinių tinklų (sekėjų socialiniuose tinkluose ir nuorodų paieškos sistemose), apdovanojimų (titulų ir apdovanojimų), socialinės įtakos (paminėjimo knygose ir moksliniuose straipsniuose) ir poveikio komandoms, kuriose žaidžia.
C.Ronaldo prekės ženklas nuo 2011 m. fiksavo nuolatinį augimą, kuris 2011 m. prasidėjo nuo 24,5 mln. ir nuo to laiko nenustojo kilti, iki šių metų vertės rekordo – 850 mln. eurų. Rėmimo sutartys ir įvaizdžio teisės išaugo nuo 28 iki 150 milijonų eurų dėl daugybės reklamos sutarčių su skirtingais prekių ženklais iš įvairių veiklos sektorių, pavyzdžiui, Nike, Tag Heuer ir Louis Vuitton. C.Ronaldo taip pat tapo labiausiai sekama figūra pasaulyje, turinti daugiau nei 1 milijardą sekėjų.
„C.Ronaldo yra daug daugiau nei futbolininkas. Tai pasaulinis prekės ženklas, atspindintis meistriškumą, naujoves ir poveikį įvairiose viešojo gyvenimo srityse. Jo rinkos vertė atspindi jo sportinę, žiniasklaidos ir komercinę svarbą, kuri peržengia kartas“, – teigė IPAM vykdomasis direktorius ir už šį tyrimą atsakingas žmogus.
Komentarai (0)