Kurie prekės ženklai yra patikimiausi Portugalijoje?

Kurie prekės ženklai yra patikimiausi Portugalijoje? © Pexels 2025-04-03 12:04

Yra 23 prekių ženklai, pasiekę „puikybės reputacijos“ statusą. Jie surinko daugiau nei 80 taškų „RepScore“ – konsultacinės bendrovės „OnStrategy“ atliktame tyrime, kuriame analizuojamas prekių ženklų aktualumas ir emocinė reputacija tarp portugalų.

„Delta“ yra lyderė tarp didžiausią aktualumą ir reputaciją turinčių prekių ženklų šalyje, fiksuojanti 84,2 taško – vienu tašku daugiau nei pernai, kai prekės ženklas taip pat pirmavo reitinge. Toliau į penketuką patenka „Nestlé“ (83,7 taško), „Olá“ (83,4), „Nestum“ (83,3) ir „Compal“ (82,5). 

Água das Pedras (81.9), Luso (81.8), Nivea (81.2), Cerelac (81.1), Colgate (81.1), L’Oreal (80.9), Gillette (80.8), Gresso (80.8), Terra Nostra (80.8), Dodot (80.0), 5 Galumo (8.0). (80,3), Oceanário de Lisboa (80,2), Disney (80,1), Vitalis (80,1), Danone (80) ir Jardim Zoológico de Lisboa (80) užbaigia 23 puikiai išsiskiriančių prekių ženklų sąrašą, kurių įvertinimas viršija 80 balų.

„L'Oreal“, „Gresso“, „Dodot“, „Lego“, „Lisabonos okeanariumas“, „Disney“ ir Lisabonos zoologijos sodas šiais metais pasiekė „tobulumo reputacijos“ statusą. Priešinga kryptimi lentelės viršūnę palieka Multibanco, Google, Microsoft, Oliveira da Serra, Delta Q ir Farmácias Portuguesas.

100 balų skalėje buvo audituota daugiau nei du tūkstančiai prekių ženklų (susijusių su daugiau nei 50 veiklos sektorių).

Sekite naujienas Facebooke Pažymėk savo vietovę

Komentarai (0)

Norėdami komentuoti turite prisijungti.
Naujausios naujienos