Lisabona nori sumažinti leistiną greitį

Lisabonos miesto taryba nusprendė raginti Vyriausybę įstatymais sumažinti maksimalų greitį pėsčiųjų perėjose vietose iki 30 kilometrų per valandą.
Viešame Savivaldybės vykdomosios valdžios posėdyje Livre pasiūlymui dėl eismo saugumo didinimo ir sunkių bei mirtinų eismo įvykių likvidavimo sostinėje buvo pritarta PSD/CDS-PP vadovybei ir už balsavo visi opozicijos tarybos nariai.
Pristatydama pasiūlymą Livre tarybos narė Patrícia Gonçalves teigė, kad mieste yra labai reali eismo saugumo problema, ir nurodė, kad 2024-ieji buvo tamsūs metai Lisabonos gatvėse ir prospektuose, kai buvo partrenkti keli žmonės, dėl kurių buvo sunkiai sužeisti ir žuvo.
Patrícia Gonçalves pabrėžė mirtiną nelaimingą atsitikimą, įvykusį 2024 m. gruodžio 21 d. Avenida da Índia, kuris nusinešė dar vieno žmogaus, kuris sostinėje dviračiu važiavo, gyvybę, šiuo atveju – Pedro Sobralį, Portugalijos leidėjų ir knygnešių asociacijos (APEL) pirmininką.
Livre'o pasiūlyme raginamas meras Carlosas Moedas (PSD) ir jo viceprezidentas, atsakingas už mobilumo portfelį Anacoreta Correia (CDS-PP), laikytis Livre'o siūlymu šioje 2021–2025 m. kadencijoje patvirtintų rezoliucijų dėl kelių eismo saugumo padidinimo Lisabonos savivaldybėje, įskaitant Avenida ir kitose vietose, kur įvyko rimtų avarijų ir Avenidatalų.
Kitas pasiūlymo punktas – paraginti Vyriausybę, vidaus reikalų ministrą ir vietas parlamente turinčias partijas „įteisinti didžiausią greitį miestuose kelių ruožuose su pėsčiųjų perėjomis sumažinti iki 30 km/val., kad būtų sumažintas sunkių ir mirtinų eismo įvykių skaičius.
Komentarai (0)